راه های بازنویسی محتوا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 83
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 492
:: باردید دیروز : 341
:: بازدید هفته : 1004
:: بازدید ماه : 17476
:: بازدید سال : 77616
:: بازدید کلی : 452416

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

راه های بازنویسی محتوا
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ساعت 16:7 | بازدید : 36 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


محتوای بازنویسی شده را با استفاده از تکنیک های بازنویسی محتوا بنویسید

نوشتن محتوای متنی به تکنیک های خاصی نیاز دارد. یادگیری تکنیک‌های بازنویسی محتوا، نویسنده را قادر می‌سازد تا محتوای مؤثری خلق کند. پیروی از این شیوه ها برای ایجاد محتوای عاری از حق چاپ مهم است. قبلاً در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت صحبت کرده ایم، پس اهمیت آن را دست کم نگیرید.

1- درک جملات و بازنویسی محتوای متن:

برای بازنویسی هوشمندانه محتوا، نویسنده باید جمله را با دقت بخواند و درک جمله را بازنویسی کند. حفظ ایده ها هنگام بازنویسی محتوای متن بسیار مهم است. حفظ معنای اصلی، حفظ روح متن اصلی هنگام بازنویسی است.

2- یافتن ایده های اصلی و تولید محتوای جدید: نویسنده با خواندن متن اصلی محتوا اطلاعات دقیقی از محتوای متن به دست می آورد و شروع به ایده پردازی می کند. یک نویسنده با ایجاد یک ایده شروع به نوشتن یک متن جدید می کند. هنگام تبدیل به یک قالب متن جدید، محتوای کلی اصلی حفظ می شود.

3- ترتیب دید را تغییر دهید

متن اصلی را دوباره بنویسید زیرا ترتیب پاراگراف تغییر کرده است. نویسنده کمی ساختار محتوا را تغییر داده و ترتیب پاراگراف ها را تغییر می دهد. یکی از راه های بازنویسی متن، مرتب کردن مجدد پاراگراف ها است که از نظر سئو یا بهینه سازی وب سایت چندان جالب نیست. توصیه می کنیم فقط زمانی از این روش استفاده کنید که اجتناب ناپذیر است.

4- استفاده از مدل های متنی دیگر:

نویسندگان علاوه بر نوشتن محتوای متنی، از محتوای ویدئویی، محتوای صوتی، تصاویر و اینفوگرافیک نیز استفاده می کنند. در محتوای متنی از مواد دیگری استفاده شده است.

• بازنویسی با ابزارهای موجود

یکی از راه های بازنویسی محتوا، استفاده از ابزارهای موجود است. نویسنده مطالب را در وب سایت آپلود می کند و با یک کلیک مطالب را بازنویسی می کند. ابزارهای موجود عبارتند از Rewrite Tool، Rewrite Tool، Smallsetools.com، Duplicatechecker.com، Essay-Rewriter، seowgon.com، rewriteguru.com.

، rewriter.tools و spinbot.com ذکر شده است. تمامی این ابزارها در گوگل موجود است و کاربران می توانند متن محتوای مورد نظر را کپی کرده و در این سایت ها پیست کنند. با زدن یک دکمه، متن در کمترین زمان ممکن بازنویسی می شود و کاربر می تواند به آن دسترسی داشته باشد. البته بهتر است نویسنده بعد از بازنویسی مقاله را اصلاح کند.




|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: